Перейти до основного вмісту

Налаштування автоматичного відправлення замовлень

Для налаштування автоматичної відправки заявок постачальникам у програмі Скарб виконайте наступні дії:

1. Налаштуйте адресу постачальника

  • У меню ДовідникиКонтрагентиФірми оберіть картку потрібного постачальника.
  • Перейдіть на вкладку Контакти.
  • У полі Інтернет-адреса вкажіть електронну адресу (email), на яку програма Скарб має відправляти сформовані заявки цьому постачальнику.
  • Натисніть кнопку Так для збереження змін:

image1

Повторіть ці дії для всіх постачальників, яким планується надсилати заявки автоматично.

2. Вкажіть адресу відправника

  • У меню ДовідникиКонтрагентиФізичні особи оберіть картку користувача, під якою буде виконуватися вхід та відправка заявок.

  • Відкрийте картку та в полі Email вкажіть електронну адресу аптеки, з якої будуть відправлятися листи постачальникам.

  • Натисніть кнопку Так для збереження змін:

image2

Цю адресу потрібно заповнити для всіх користувачів, яким буде надано право автоматично відправляти заявки.

3. Налаштуйте параметри поштового сервера

Перейдіть до меню НалаштуванняПараметри. Відкрийте вкладку Пошта та заповніть відповідні поля:

image3

інформація

Якщо налаштована поштова програма Outlook, The Bat!, то налаштування в параметрах спрощуються. Вкажіть Email для The Bat! і архівуйте вкладення для The Bat! і Outlook

  • У полі Надсилати пошту за допомогою вкажіть, за допомогою якої програми здійснюється відправлення (Outlook, The Bat!), або встановіть позначку в чекбокс За допомогою програми Скарб.

  • Поле Адреса SMTP сервера заповнюється відповідно до налаштувань поштової скриньки: у першій частині поля вказується SMTP сервер (SMTP.UKR.NET, SMTP.GMAIL.COM тощо), у другій – номер порту.

Ці дані можна знайти в налаштуваннях поштової скриньки. Також обов'язково включити для поштової скриньки опцію Використовувати IMAP/POP3 і SMTP. Для даного прикладу налаштування можна знайти через меню ДовідкаНалаштування для поштових програм. Вказуються адреса сервера і порт для вихідної пошти.

image4

image5

image6

  • Встановіть позначку в чекбокс Використовувати авторизацію та ввести логін і пароль пошти відправника (логін вводиться у форматі повної електронної адреси, **@.),

  • Встановіть позначку в чекбокс Використовувати SSl.

  • Для збереження та активації змін натисніть кнопку Так і перезапустіть програму Скарб.

4. Відправте заявку

  • Відкрийте меню ЗамовленняЗаявки постачальникам.
  • Знайдіть і відкрийте потрібну заявку.
  • Натисніть кнопку Сформувати замовлення та переконайтеся, що у всіх постачальників установлені прапорці Відправити.
  • Натисніть Сформувати — заявка буде збережена у вказану папку та відправлена на електронну адресу, зазначену в картці постачальника.
інформація

Під час надсилання заявки безпосередньо з програми Скарб вихідні листи не зберігаються у папці Надіслані електронної пошти.

Щоб мати можливість контролювати відправлення, у картці фірми (див. п.1) можна вказати кілька email-адрес через кому — наприклад, адресу постачальника та адресу аптеки. У такому разі листи надходитимуть не лише постачальнику, а й на зазначену адресу аптеки. Якщо лист потрапив у вхідні аптеки — це підтверджує, що він був відправлений і отриманий постачальником