Перейти до основного вмісту

Заявки

Розділ Заявки використовується для керування запитами або зверненнями користувачів до технічної підтримки.

Для переходу в розділ у боковому меню виберіть Технічна підтримкаЗаявки.

Відкриється сторінка, яка містить:

image1

ПолеОпис
1Створити заявкуВідкриває форму для заповнення деталей нового запиту до підтримки
2Інструменти
  • Пошук — поле пошуку заявки в Таблиці з записами. Пошук здійснюється за повним або частковим введенням значення
  • Кількість записів на сторінці — вибір кількості записів на сторінці
  • Завантаження звіту в форматі .xlsx
3Таблиця з записамиМістить колонки:
  • ID — унікальний ідентифікатор заявки
  • Дата — дата створення заявки
  • Опис — короткий опис суті заявки
  • Статус — поточний статус заявки
    • Нова
    • Відкрита
    • В роботі
    • Вирішена

Щоб створити заявку, натисніть Створити заявку:

image2

Відкриється спливаюче вікно Створити заявку з формою. Вкажіть номер телефону користувача та опис проблеми. Для збереження та відправки запиту натисніть Зберегти. Для скасування заявки натисніть Закрити:

image3

Створена заявка з'явиться в Таблиці з записами.