Перейти до основного вмісту

Обробка замовлень в СКАРБ-ПРО

Загальна інформація

Замовлення оформлюються клієнтом на сайтах:

Програма СКАРБ-ПРО в аптеці отримує замовлення через API.

Після оформлення замовлення надходить до Аптеки в програму СКАРБ-ПРО і потребує обробки фармацевтом.

Надходження замовлення в СКАРБ-ПРО

Замовлення з сайтів зберігаються в СКАРБ-ПРО у довіднику Чеки в пасивному статусі.

В іконці СКАРБ-ПРО з'являється спливаюче вікно зі сповіщенням:

image1

Фармацевт має 10 хвилин, щоб зібрати замовлення та підтвердити його.

Сповіщення про замовлення в СКАРБ-ПРО буде відображатися 3 дні, після чого замовлення буде видалено.

Алгоритм роботи фармацевта в СКАРБ-ПРО

  1. Зайдіть у пункт меню ДокументиЧеки.

image2

  1. Встановіть Фільтри списку документів. Натисніть кнопку Відкрити:

image3

ПолеДія
1Дата документа з...поВиберіть з випадаючого календаря дату створення документу з... по...
2СтанОберіть стан документа Пасивні
  1. Відкриється вікно із списком замовлень у вигляді пасивних чеків:

image4

інформація

Стовпець Стан документа означає:

  • У підготовці – нове замовлення, його слід опрацювати
  • Відібрано – замовлення вже опрацьоване
  1. Перейдіть в Нове замовленняНевідібране.

image5

  1. Оберіть замовлення та відкрийте список замовлених товарів.
  2. Перевірте наявність товарів із замовлення в наявності та створіть його.
  3. У чеку натисніть праву кнопку миші на товарі та оберіть СтанВідібрано.

image6

  1. Сайт відправляє інформацію про підготовлене замовлення.
  2. Клієнт отримує сповіщення, що замовлення можна забирати з аптеки.

Реалізація замовлення

Щоб знайти замовлення за номером і пробити його в касі перейдіть в меню КасаПасивні чеки.

image7

Натисніть кнопку Фільтр і у полі Примітка вкажіть номер замовлення.

image8

З’явиться вікно із замовленням, яке треба виконати. Натисніть на вікно і відкрийте вміст чеку.

image9

Натисніть Друк чеку і проведіть чек.

Повернення замовлення для редагування

Повернення на редагування анулює замовлення по аналогії зі скасуванням.

Скасування замовлення

Щоб скасувати замовлення (через відмову від купівлі тощо) відкрийте меню ДокументиЧеки або форму КасаПасивні чеки і увійдіть в замовлення.

image10

Натисніть праву кнопку миші на Замовлення.

image11

У полі Коментар для скасування замовлення вкажіть причину скасування замовлення і натисніть Зберегти.

Далі зайдіть в замовлення і натисніть ВидалитиВидалити документ.

Документ видалиться і позначиться як Скасований.

Якщо пункт Видалити документ неактивний, необхідно змінити стан документа і видалити чек.

Для цього натисніть праву кнопку миші → СтанУ підготовці.

Якщо немає можливості перевести стан документа на У підготовці, тоді пройдіть алгоритм Повернення замовлення в КЦ (на сервер) для редагування і в коментарі для коригування вкажіть Видалити замовлення.

Після збереження змініть стан документа на Відправлено на коригування.