Заявки на договір з НСЗУ
Розділ Заявки на договір з НСЗУ використовується для подання заявки на договір з НСЗУ.
Вхід на сайт МІС СКАРБ https://skarb.phrm.pro/ відбувається тільки під акаунтом директора
Для переходу в розділ у боковому меню виберіть eHealth → Заявки на договір з НСЗУ.
Відкриється сторінка, яка містить:
№ | Поле | Опис |
---|---|---|
1 | Фільтр Статус заявки | Фільтр для відображення в Таблиці з записами інформації про заявку. Оберіть з випадаючого списку статус заявки |
2 | Кнопки керування |
|
3 | Інструменти | Пошук — поле пошуку заявки на договір з НСЗУ в Таблиці з записами |
4 | Таблиця з записами | Містить колонки:
|
Щоб створити нову заявку на договір з НСЗУ, натисніть Додати:
Відкриється сторінка з формою. За потреби вкажіть необхідні дані:
№ | Поле | Опис |
---|---|---|
1 | На якій підставі діє підписант: закон / домовленість | Вкажіть на підставі чого діє особа, яка підписує договір статуту (для ТОВ, ПП та інших юридичних осіб) або реєстру юридичних осіб у випадку ФОП |
2 | Попередній запит | Вказувати НЕ потрібно |
3 | Номер договору | Вкажіть номер нового договору Поле ОБОВ'ЯЗКОВЕ для заповнення |
4 | Тип договору | Вкажіть тип договору |
5 | Підтип договору | Вкажіть підтип договору |
6 | Програми реімбурсації за договором | Встановіть позначку у відповідний чекбокс, щоб обрати програму реімбурсації. Можна обрати як одну, так і декілька програм |
7 | Назва банку | Вкажіть актуальні банківські реквізити (за стандартизованим міжнародним форматом номера рахунку IBAN) |
8 | Розрахунковий рахунок | Вкажіть актуальні банківські реквізити (за стандартизованим міжнародним форматом номера рахунку IBAN) |
9 | Дата початку | Вкажіть дату початку строку дії договору |
10 | Дата закінчення | Вкажіть дату закінчення строку дії договору |
11 | Файл статуту | Обирати не обов'язково |
12 | Файл додаткових документів | Обирати не обов'язково |
Після введення всіх даних перевірте їхню коректність, оберіть кваліфікований електронний підпис (КЕП) власника (керівника) підприємства та натисніть Підписати і відправити:
Після успішної відправки статус заявки зміниться на Нова. Це означає, що запит сформовано та відправлено до договірного відділу НСЗУ:
У разі виникнення питань з приводу обробки заявок та потреби рекомендуємо звертатися на гарячу лінію НСЗУ 16-77 до відділу договорів
На пошту, вказану як логін в Skarb cloud (директорський акаунт), щоразу надходитиме сповіщення про зміну статусу заявки
Як тільки НСЗУ розпочне опрацювання запиту, після синхронізації його статус зміниться на ОБРОБЛЯЄТЬСЯ, що свідчить про процес розгляду та перевірки всіх даних компанії Національною службою здоров'я України (НСЗУ).
За результатами розгляду статус заявки набуде одного з двох варіантів:
- ВІДМІНЕНА — це означає, що НСЗУ виявила зауваження. Причина скасування буде вказана у статусі заявки.
Приклад зауваження:
1. Прохання перевірити адреси та назви аптек відповідно до реєстру Держлікслужби.
2. Щодо ліцензії – у полі Видана на для ліцензії потрібно вказати – провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими засобами.*
Пояснення: Це повідомлення вказує на необхідність коригування:
1. Означає невідповідність адрес аптек реєстру Держлікслужби
2. Відсутність необхідних даних у розділі ліцензії під час створення / редагування компанії.
Після внесення всіх необхідних виправлень згідно із зауваженнями, повторно увійдіть в обліковий запис eHealth як директор та створіть новий запит (повернувшись до початку інструкції).
АБО
- ОЧІКУЄ НА ПІДПИСАННЯ ВІД НСЗУ — цей статус свідчить про відсутність зауважень з боку НСЗУ.
В цьому випадку договір з НСЗУ буде доступний для підписання в розділі Договір з НСЗУ
Завантажити: документ "НСЗУ 2024"