Перейти до основного вмісту

Управління співробітниками

Створення співробітника

Для створення співробітника необхідно перейти в розділ eHealth – Співробітники аптек, та натиснути кнопку Додати.

image

Відкриється нова сторінка СТВОРЕННЯ СПІВРОБІТНИКА АПТЕКИ, на якій необхідно заповнити інформацію в розділах (блакитний текст).

image

⚠️ Розділи Кваліфікації (якщо є) та Вчений ступінь (якщо є) заповнювати не потрібно

Поля, що відмічені червоною зірочкою (*) обов'язкові для заповнення!

В розділі Інформація для входу в систему skarb.phrm.pro вносимо обов'язково особисту/корпоративну електронну пошту кожного співробітника та пароль – це майбутній логін та пароль від АІС Skarb Cloud для співробітника. Пароль може бути будь-який. Також цю інформацію потрібно буде передати співробітнику, щоб він зміг працювати в системі.

В розділі Загальна інформація:

  1. Електронна пошта має бути реальною, оскільки на таку пошту надсилається лист-запрошення від eHealth із запитом на завершення реєстрації та встановлення пароля для облікового запису eHealth.

    Якщо в співробітника немає електронної пошти, необхідно подбати про те, щоб вона була, наприклад, створити пошту для співробітника самостійно за нього або попросити створити співробітника (або створити окремо корпоративну особисту електронну пошту).

    ⚠️ Неможливо зареєструвати в eHealth співробітників, у яких будуть однакові електронні адреси електронної пошти. Електрона пошта – унікальний ідентифікатор людини в загальній базі eHealth

  2. Поле По-батькові не обов'язкове, але якщо в співробітника є по-батькові, його слід заповнити (згідно паспортних даних).

В розділі Інформація про освіту та спеціальностях є підрозділ Спеціальності співробітника. Тут обов'язково натискаємо кнопку Додати спеціальність та заповнюємо інформацію.

image

Спеціальність співробітника може бути виключно фармацевтичною, іншу спеціальність система eHealth не пропустить.

Обов'язково ставимо галочку Основна спеціальність, а у полі Рівень вказуємо Не застосовується, решту інформації заповнюємо також.

Якщо у співробітника немає сертифіката провізора, то повністю повторюємо дані диплома, зазначені вище.

Після заповнення всієї інформації вибираємо КЕП директора (власника, підписанта). Обираємо тип підпису, АЦСК яким було видано КЕП, КЕП та вводимо пароль.

image

Після цього, натискаємо кнопку Підписати та відправити.

Має обов'язково з’явитися вікно в верхньому правому кутку Файл успішно підписано та перекинути вас в загальний перелік співробітників.

Отримання запрошення

Після створення співробітника в Skarb Cloud, у загальному списку співробітників навпроти ПІБ раніше створеного буде статус Очікує верифікації.

image

Це означає, що співробітнику має надійти лист-запрошення від системи eHealth. Співробітнику необхідно перейти в свою пошту, що була вказана в розділі Загальна інформація, та знайти наступне повідомлення (відправник: Електронна Система Охорони Здоров’я eHealth, тема: Вітаємо в системі eHealth!).

image

Відкриваємо лист та переходимо за посиланням:

image

Наступним кроком має бути створення паролю для системи eHealth.

⚠️ Пароль у системі eHealth повинен містити мінімум 12 символів, а також обов'язково великі, маленькі літери та цифри

image

Даємо згоду на обробку даних і натискаємо кнопку Далі. Наступне вікно пропонує погодитися з регламентом, робимо це та приймаємо запрошення.

image

У разі успішної реєстрації, з’являється вітання.

image

Після успішної реєстрації, співробітник вже може почати роботу із системою. Перед початком роботи, він має зайти в свій акаунт в АІС Skarb Cloud та обов'язково зайти в меню eHealth - Увійти до облікового запису eHealth і ввести реєстраційні дані, що вводилися під час прийняття листа-запрошення від eHealth.

Внесення змін в дані існуючих співробітників

Для зміни будь-яких даних щодо співробітника, переходимо в розділ Співробітники аптек та вибираємо потрібного нам співробітника (можна знайти в пошуку по ПІБ або ІПН). Натискаємо кнопку Редагувати.

image

Редагуємо необхідні дані, підписуємо дані КЕП директора (власника, підписанта) та відправляємо підписану інформацію.

⚠️ Якщо змінюєте особисту пошту співробітника (в розділі Загальна інформація), потрібно знати, що йому необхідно буде пройти реєстрацію в eHealth знов (прийде лист на його особисту пошту - потрібно придумати пароль, за інструкцією вище у створенні співробітника).

Якщо змінюєте будь-які інші дані, потрібно знати, що йому необхідно пройти авторизацію в eHealth знов (прийде лист на його особисту пошту, де потрібно буде ввести пароль від облікового запису eHealth).

Активація/деактивація співробітника

Для активації або деактивації співробітника (у разі звільнення або прийому назад на роботу) переходимо в розділ Співробітники аптек та шукаємо співробітника. Натискаємо кнопку Деактивувати.

image

У разі, якщо співробітника знов приймають на роботу - необхідно заново створити співробітника з новим логіном і паролем згідно інструкції в розділі Створення співробітника.

Опис статусів співробітників

  • Активний - співробітник пройшов реєстрацію та верифікацію в системі eHealth (перейшов за посиланням, прийняв лист-запрошення, придумав пароль для eHealth);
  • Очікує верифікації - працівнику відправлено на електронну пошту лист-запрошення від eHealth, але він ще не пройшов реєстрацію та верифікацію в системі eHealth (не перейшов за посиланням і не вигадав пароль для eHealth);
  • Прострочено – співробітнику відправлено на електронну пошту лист-запрошення від eHealth, але термін запрошення від eHealth вже минув. У такому разі необхідно внести якусь дрібну правку в даних користувача, і натиснути кнопку Зберегти та передати дані в eHealth. Співробітнику знову прийде лист із верифікацією від eHealth.