Перейти до основного вмісту

Алгоритм проведення інвентаризації без зупинки продажів

інформація

Перед використанням цього розділу обов'язково ознайомтесь з інструкцією Інвентаризація

1. Перевірте відсутність пасивних документів

Пасивні документи перед початком інвентаризації мають бути відсутні.

Для перевірки виконайте такі дії:

  1. Перейдіть у меню ЗвітиДодаткові звітиПомилки по документах.

  2. Сформуйте звіт за весь період роботи.

  3. Відкрийте вкладку Пасивні документи.

Якщо пасивні документи присутні — спочатку усуньте їх.

2. Зупиніть продажі на всіх касах

3. Створіть документ інвентаризації

  1. Відкрийте меню ДокументиІнвентаризація.

  2. У фільтрі, за потреби, встановіть прапорець Період з, вкажіть дати та натисніть Сформувати, щоб переглянути всі документи інвентаризацій за вибраний період.

  3. Натисніть Додати — буде створено новий документ інвентаризації, заповнений усіма поточними залишками товарів.

4. Відновіть продажі

5. Створіть документи переобліку

Для створення документа перерахунку необхідно виділити створений документ інвентаризації та в нижній частині екрана натиснути кнопку Створити перерахунок.
Кількість документів перерахунку має відповідати кількості робочих місць, з яких буде вноситись фактична кількість товарів під час інвентаризації.

6. Відкрийте документ перерахунку

Щоб відкрити документ перерахунку для перегляду або редагування, двічі натисніть лівою кнопкою миші на його назві або скористайтеся кнопкою Редагувати у нижній частині вікна.

7. Внесіть фактичну кількість залишків аптеки в документ перерахунку

  1. Виберіть потрібний товар — відкриється вікно редагування кількості.
  2. Введіть фактичну кількість товару, яка є в аптеці на момент інвентаризації.
Важливо!

Вносити повністю кількість товарів за окремим надходженням. Тобто, в кожен рядок перерахунку потрібно ОДРАЗУ ввести ПРАВИЛЬНУ кількість товару за НАДХОДЖЕННЯМ. Редагувати кількість товару заборонено

8. Додайте відсутній товар

Якщо під час заповнення документа перерахунку виявлено товар, якого немає у списку, його потрібно додати вручну.

  1. Натисніть кнопку Додати товар.
  2. У вікні фільтра виберіть потрібний товар і додайте його у перерахунок. Такий товар автоматично буде позначений прапорцем Додано без залишку.
Увага!

У перерахунок не можна додавати товар, якого ніколи не було у приході.

Якщо товар уже присутній у документі, не додавайте його повторно — просто скоригуйте кількість у наявному рядку

9. Зупиніть продажі на всіх касах

10. Завантажте дані із окремих перерахунків

Після завершення внесення фактичних залишків у всі документи перерахунку, необхідно завантажити їх у документ інвентаризації.
Для цього відкрийте документ інвентаризації і в нижній частині вікна натисніть кнопку Завантажити дані окремих перерахунків.

11. Запустіть функцію Перерахувати продажі

12. Остаточно перевірте дані

На даному етапі можна внести зміни до кількості товарів, які були некоректно внесені в 8 п. У разі необхідності скоригуйте дані.

13. Створіть акт пересортиці

Щоб створити акт пересортиці виконайте наступні дії:

  1. Натисніть кнопку Створити акт пересортиці у нижній частині вікна документа інвентаризації.

  2. Документ Акт пересортиці буде автоматично створено в меню ДокументиАкти пересортиці.

інформація

Новий акт пересортиці створюється пасивним — його обов'язково потрібно активувати.

14. Активуйте акт пересортиці

Перейдіть у меню ДокументиАкти пересортиці, відкрийте потрібний документ і переведіть його у активний статус, щоб завершити процес інвентаризації.

15. Відновіть продажі