Перейти до основного вмісту

Типи документів

Розділ Типи документів використовується для перегляду, додавання та редагування документів програми СКАРБ із зазначенням впливу цих документів на залишки (прибуткові, видаткові або не впливають на залишки).

Для переходу в розділ оберіть в меню пункт НалаштуванняТипи документів:

image1

Головна сторінка

Відкриється головна сторінка Типи документів, яка містить блоки:

image2

БлокОпис
1Панель інструментівРядок пошуку та кнопки управління записами:
2Таблиця з записамиМістить перелік типів документів та інформацію по ним

Додати

Для додавання типу документа у верхній частині сторінки Типи документів на панелі інструментів натисніть пункт Додати або клавішу [Insert]:

image3

З'явиться спливаюче вікно Типи документів (новий запис). Обов'язково вкажіть назву типу документа та за необхідності заповніть інші поля форми:

image4

БлокОпис
1НазваВкажіть назву типу документа
2Категорія документуОберіть з випадаючого списку категорію документу
3Сума, що відображається в документіОберіть потрібний запис, відмітивши відповідну радіокнопку:
  • Сума митна
  • Сума закупівельна
  • Сума відпускна
  • Сума 3
  • Сума 4
  • Сума 5
  • Сума роздрібна
4ЧекбоксВстановіть позначку в чекбокс для вибору потрібного запису:
  • Використовувати при розрахунку потреби
  • Додати ПДВ
5Нумерація документаВкажіть поточну та нову нумерацію документа та натисніть Встановити
6Додаткова інформаціяВкажіть додаткову інформацію та службові дані:
  • Примітка
  • Автор запису
  • Дата та час створення

Для збереження налаштувань натисніть кнопку Так. Для скасування та закриття форми кнопку Скасувати:

image5

Редагувати

Для редагування типу документа оберіть потрібний запис клавішами [↓] і [↑] або курсором миші. У верхній частині сторінки Типи документів на панелі інструментів натисніть пункт Редагувати або відкрийте потрібний запис подвійним кліком миші:

image6

Відкриється форма для редагування:

image7

Редагування карти користувача відбувається аналогічно Додати.