Типи документів
Розділ Типи документів використовується для перегляду, додавання та редагування документів програми СКАРБ із зазначенням впливу цих документів на залишки (прибуткові, видаткові або не впливають на залишки).
Для переходу в розділ оберіть в меню пункт Налаштування → Типи документів:

Головна сторінка
Відкриється головна сторінка Типи документів, яка містить блоки:

| № | Блок | Опис | 
|---|---|---|
| 1 | Панель інструментів | Рядок пошуку та кнопки управління записами: | 
| 2 | Таблиця з записами | Містить перелік типів документів та інформацію по ним | 
Додати
Для додавання типу документа у верхній частині сторінки Типи документів на панелі інструментів натисніть пункт Додати або клавішу [Insert]:

З'явиться спливаюче вікно Типи документів (новий запис). Обов'язково вкажіть назву типу документа та за необхідності заповніть інші поля форми:

| № | Блок | Опис | 
|---|---|---|
| 1 | Назва | Вкажіть назву типу документа | 
| 2 | Категорія документу | Оберіть з випадаючого списку категорію документу | 
| 3 | Сума, що відображається в документі | Оберіть потрібний запис, відмітивши відповідну радіокнопку: 
 | 
| 4 | Чекбокс | Встановіть позначку в чекбокс для вибору потрібного запису: 
 | 
| 5 | Нумерація документа | Вкажіть поточну та нову нумерацію документа та натисніть Встановити | 
| 6 | Додаткова інформація | Вкажіть додаткову інформацію та службові дані: 
 | 
Для збереження налаштувань натисніть кнопку Так. Для скасування та закриття форми кнопку Скасувати:

Редагувати
Для редагування типу документа оберіть потрібний запис клавішами [↓] і [↑] або курсором миші. У верхній частині сторінки Типи документів на панелі інструментів натисніть пункт Редагувати або відкрийте потрібний запис подвійним кліком миші:

Відкриється форма для редагування:

Редагування карти користувача відбувається аналогічно Додати.