Інвентаризація
Розділ Інвентаризація використовується для звірки реальних залишків товарів на складі із залишками в програмі СКАРБ-ПРО.
Для переходу в розділ виберіть пункт меню Документи → Інвентаризація:
Фільтр
Відкриється спливаюче вікно Фільтр [Інвентаризація] з формою. Поставте позначку у чекбокс Період з... та у випадаючому календарі виберіть дату проведення інвентаризації. Натисніть Сформувати:
Головна сторінка розділу
Після встановлення фільтрів відкриється головна сторінка розділу Інвентаризація, яка містить список всіх документів інвентаризації та переобліку за обраний період та інформацію по ним:
Проведення інвентаризації із зупинкою продажів
Перед використанням цього розділу, обов'язково ознайомтеся з інструкцією Інвентаризація
Алгоритм дій при проведенні інвентаризації у програмі СКАРБ із зупинкою продажівІ:
- Перед початком інвентаризації зупиніть продаж товарів за всіма касами.
- Перевірте наявність пасивних документів у програмі.
Пасивні документи мають бути відсутні
-
Внесіть фактичну кількість залишків аптеки в документ переобліку.
-
Додайте товар, якщо в процесі заповнення документа переобліку на аптеці був виявлений товар, якого немає в переобліку.
-
Завантажте дані в документ інвентаризації після завершення внесення фактичних залишків у документи переобліку.
-
Зробіть остаточну перевірку даних у документі інвентаризації. У разі потреби скоригуйте дані.
Проведення інвентаризації без зупинки продажів
Перед використанням цього розділу, обов'язково ознайомтеся з інструкцією Інвентаризація
Інвентаризація без зупинки продажів проводиться аналогічно Проведення інвентаризації із зупинкою продажів.
Зупинити продажі слід в наступних випадках:
- На час створення документа інвентаризації;
- При завантаженні даних з документів переобліку;
- При використанні функції Перерахувати продажі;
- Під час остаточної перевірки документа інвентаризації.
Алгоритм дій проведення інвентаризації у програмі СКАРБ без зупинки продажів:
Пасивні документи мають бути відсутні
-
Зупиніть продажі за всіма касами.
-
Відновіть продажі.
-
Внесіть фактичну кількість залишків аптеки в документ переобліку.
Потрібно внести цілком кількість товарів за окремим приходом, тобто в кожен рядок переобліку потрібно одразу ввести ПРАВИЛЬНУ кількість товару за ПРИХОДОМ.
Редагувати кількість товару заборонено. Повторне реда гування кількості призведе до некоректних даних після перерахунку продажів. Тому, якщо правки кількості все-таки були, потрібно обов'язково перевірити ще раз рядки товару в інвентаризації після завантаження даних переобліків і перерахунку продажів
-
Додайте товар, якщо в процесі заповнення документа переобліку на аптеці був виявлений товар, якого немає в переобліку.
-
Зупиніть продажі за всіма касами.
-
Завантажте дані в документ інвентаризації після завершення внесення фактичних залишків у документи переобліку.
-
Виконайте корекцію продажів. На сторінці Сумарні дані інвентаризації [Порядковий номер у програмі Скарб] відкрийте контекстне меню, натиснувши правою кнопкою миші на потрібний товар. Перейдіть в пункт Сервіс та оберіть пункт Перерахувати продажі.
-
Зробіть остаточну перевірку даних у документі інвентаризації. За потреби, внесіть зміни кількості товарів, які були некоректно внесені у п.7.
-
Відновіть продажі.
Перевірка на відсутність пасивних документів
Перед початком інвентаризації потрібно переконатися, що в системі відсутні пасивні документи (див. Перевірка на відсутність пасивних документів)
Створити документ інвентаризації
Щоб створити документ інвентаризації, на головній сторінці розділу, на панелі інструментів, натисніть Додати або Додати за фільтром:
Після вибору пункта Додати, буде створено документ інвентаризації та заповнено залишками на поточний момент.
При виборі пункта Додати за фільтром відкриється вікно Фільтр товарів. Вкажіть найменування товару та поставте, за потреби, позначку в доступний чекбокс. Натисніть Сформувати:
Створений документ складається з двох частин:
№ | Блок | Опис |
---|---|---|
1 | Редагована частина | Відображаються внесені користувачем дані та всі внесені зміни |
2 | Початкові дані | Відображаються початкові дані, які не змінюються за весь період проведення інвентаризації. Вони потрібні для того, щоб користувач міг звірити дані на початку інвентаризації та після її завершення |
Щоб відкрити початковий документ, натисніть на нього правою кнопкою миші та виберіть у контекстному меню пункт Відкрити (Базова копія) або скористайтеся комбінацією клавіш [Ctrl+Enter]:
Відкриється сторінка Сумарні дані інвентаризації:
Створити документ переобліку
Документ Переоблік використовується для внесення змін до інвентаризації.
Щоб створити документ Переоблік, виділіть курсором останній документ інвентаризації. У нижній частині екрана натисніть кнопку Створити переоблік або скористайтеся комбінацією клавіш [Shift+Ins]:
Дані з виділеного документа інвентаризації автоматично завантажаться в документ Переоблік.
Створювати потрібно стільки документів переобліку, скільки робочих місць буде вносити дані в інвентаризацію.
Після завершення заповнення документів переобліку, вони підсумовуються та дані з них вносяться в документ інвентаризації.
Перевірка на правильність заповнення документа залишками
Після створення документу Переоблік треба перевірити правильність заповнення документа залишками. Для цього у розділі Звіт оберіть пункт Залишки за фактом:
Звіряти потрібно колонку Залишок у звіті Залишки за фактом з колонкою Залишки на початок переобліку (можна звірити загальні суми колонок)