Перейти до основного вмісту

Допоміжні звіти

Розділ Допоміжні звіти використовується для аналізу додаткових звітів для аналізу діяльності аптеки.

Перейдіть в меню ЗвітиДопоміжні звіти. З випадаючого списку оберіть потрібний звіт, натиснувши на відповідний пункт:

image1

ЗвітОпис
1Помилки за документамиЗвіт, що дозволяє переглядати всі помилки, що виникли під час обробки або створення документів у системі
2Бонуси по співробітникамЗвіт, що дозволяє переглядати бонуси, нараховані співробітникам за певний період
3ДокументообігЗвіт, що відображає процес руху документів у системі
4Табель відпрацьованого часуЗвіт про кількість відпрацьованих годин працівниками

Помилки за документами

При виборі пункту Помилки за документами з'явиться спливаюче вікно Фільтр [Помилки за документами]. За потреби вкажіть період пошуку звіту та натисніть кнопку:

  • Експорт у CSV — для збереження даних у файлі формату CSV
  • Сформувати — для застосування налаштувань
  • Скасувати — для закриття вікна без внесення змін

image2

Після збереження налаштувань для перегляду відкриється сторінка, яка містить блоки:

image3

БлокОпис
1Панель інструментівРядок пошуку та кнопки управління записами:
2Таблиця з записамиМістить інформацію про помилки у вкладках:
  • Дати прихід витрата
  • ПДВ
  • ПДВ на залишку
  • Пасивні документи
  • Ціни
  • Некоректний рух
  • Різниця сум у документах
  • Некоректно активовані

Бонуси по співробітникам

При виборі пункту Бонуси по співробітникам з'явиться спливаюче вікно Фільтр [Бонуси по співробітникам]. За потреби налаштуйте потрібні фільтри та натисніть кнопку:

  • Експорт у CSV — для збереження даних у файлі формату CSV
  • Сформувати — для застосування налаштувань
  • Скасувати — для закриття вікна без внесення змін

image4

ПолеДія
1Дата зОберіть з випадаючого календаря дату початку формування звіту
2Дата поОберіть з випадаючого календаря дату закінчення формування звіту
3ПІБОберіть всіх або конкретного співробітника. Кнопка [...] відкриває список для вибору. Кнопка X скасовує вибране значення по якій потрібно сформувати звіт
4Назва бонусуОберіть всі або конкретну назву бонуса. Кнопка [...] відкриває список для вибору. Кнопка X скасовує вибране значення по якій потрібно сформувати звіт
5По філіямВстановіть позначку в чекбокс, якщо потрібно зробити пошук по філіям
6ФіліяОберіть всі або конкретну філію. Кнопка [...] відкриває список для вибору. Кнопка X скасовує вибране значення по якій потрібно сформувати звіт
7Група філійОберіть всі або конкретну групу філій. Кнопка [...] відкриває список для вибору. Кнопка X скасовує вибране значення по якій потрібно сформувати звіт

Після збереження налаштувань для перегляду відкриється сторінка, яка містить блоки:

image5

БлокОпис
1Панель інструментівРядок пошуку та кнопки управління записами:
2Таблиця з записамиМістить інформацію про бонуси, нараховані співробітникам за певний період

Документообіг

При виборі пункту Документообіг з'явиться спливаюче вікно Фільтр [Документообіг]. За потреби налаштуйте потрібні фільтри та натисніть кнопку:

  • Експорт у CSV — для збереження даних у файлі формату CSV
  • Сформувати — для застосування налаштувань
  • Скасувати — для закриття вікна без внесення змін

image6

ПолеДія
1Дата зОберіть з випадаючого календаря дату початку формування звіту
2Дата поОберіть з випадаючого календаря дату закінчення формування звіту
3ВласникОберіть всіх або конкретного власника. Кнопка [...] відкриває список для вибору. Кнопка X скасовує вибране значення по якій потрібно сформувати звіт
4По філіямВстановіть позначку в чекбокс, якщо потрібно зробити пошук по філіям
5ФіліяОберіть всі або конкретну філію. Кнопка [...] відкриває список для вибору. Кнопка X скасовує вибране значення по якій потрібно сформувати звіт
7ВиробникиОберіть всіх або конкретного виробника. Кнопка [...] відкриває список для вибору. Кнопка X скасовує вибране значення по якій потрібно сформувати звіт

Після збереження налаштувань для перегляду відкриється сторінка, яка містить блоки:

image8

БлокОпис
1Панель інструментівРядок пошуку та кнопки управління записами:
2Таблиця з записамиМістить інформацію про рух документів у системі

Табель відпрацьованого часу

При виборі пункту Табель відпрацьованого часу з'явиться спливаюче вікно Фільтр [Табель відпрацьованого часу]. За потреби налаштуйте потрібні фільтри та натисніть кнопку:

  • Експорт у CSV — для збереження даних у файлі формату CSV
  • Сформувати — для застосування налаштувань
  • Скасувати — для закриття вікна без внесення змін

image9

ПолеДія
1Дата зОберіть з випадаючого календаря дату початку формування звіту
2Дата поОберіть з випадаючого календаря дату закінчення формування звіту
3СпівробітникОберіть всіх або конкретного співробітника. Кнопка [...] відкриває список для вибору. Кнопка X скасовує вибране значення по якій потрібно сформувати звіт

Після збереження налаштувань для перегляду відкриється сторінка, яка містить блоки:

image10

БлокОпис
1Панель інструментівРядок пошуку та кнопки управління записами:
2Таблиця з записамиМістить інформацію про кількість відпрацьованих годин працівниками